osmanlida halk hangi alfabeyi kullaniyordu ?

Ozlem

Bilgili
Osmanlıda halk hangi alfabeyi kullanıyordu?
"Osmanlı dönemindeki Türkçe Arap alfabesiyle yazılıyordu, bugün Latin alfabesini kullanıyoruz. Geçmişte atalarımız bin yıla yakın Arap alfabesini kullanmışlar. Türkçe'yi Kiril ya da Hint alfabeleriyle de yazabiliriz. Alfabe bir araçtır, esas olan dilin okunması yazılmasıdır.Dec 10, 2014
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Gizem Gündem 0 206
Pinar Gündem 0 216
Nehir Gündem 0 214
Ozlem Gündem 0 201
Dilara Gündem 0 208
Handan Gündem 0 211
Sevgi Gündem 0 202
Goksu Gündem 0 179

benzerkonular_benzer_konular

Üst