Ozlem
Bilgili
Osmanlıda halk hangi alfabeyi kullanıyordu?
"Osmanlı dönemindeki Türkçe Arap alfabesiyle yazılıyordu, bugün Latin alfabesini kullanıyoruz. Geçmişte atalarımız bin yıla yakın Arap alfabesini kullanmışlar. Türkçe'yi Kiril ya da Hint alfabeleriyle de yazabiliriz. Alfabe bir araçtır, esas olan dilin okunması yazılmasıdır.Dec 10, 2014
"Osmanlı dönemindeki Türkçe Arap alfabesiyle yazılıyordu, bugün Latin alfabesini kullanıyoruz. Geçmişte atalarımız bin yıla yakın Arap alfabesini kullanmışlar. Türkçe'yi Kiril ya da Hint alfabeleriyle de yazabiliriz. Alfabe bir araçtır, esas olan dilin okunması yazılmasıdır.Dec 10, 2014