osmanlida halk hangi alfabeyi kullaniyordu ?

Ozlem

Bilgili
Osmanlıda halk hangi alfabeyi kullanıyordu?
"Osmanlı dönemindeki Türkçe Arap alfabesiyle yazılıyordu, bugün Latin alfabesini kullanıyoruz. Geçmişte atalarımız bin yıla yakın Arap alfabesini kullanmışlar. Türkçe'yi Kiril ya da Hint alfabeleriyle de yazabiliriz. Alfabe bir araçtır, esas olan dilin okunması yazılmasıdır.Dec 10, 2014
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Gizem Gündem 0 205
Pinar Gündem 0 215
Nehir Gündem 0 213
Ozlem Gündem 0 200
Dilara Gündem 0 207
Handan Gündem 0 210
Sevgi Gündem 0 202
Goksu Gündem 0 178

benzerkonular_benzer_konular

Üst