kariyer kapisi staja gitmezsek ne olur ?

Feraye

Bilgili
Kariyer Kapısı staja gitmezsek ne olur?
Evet, öğrencinin bölüm/fakültesinde zorunlu stajı olmasa da sigorta primi üniversite tarafından karşılanmalıdır. Staj Seferberliği kapsamında, staj programına kabul edilen tüm öğrencilerin stajları, bölüme bakılmaksızın 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu kapsamında "zorunlu staj" statüsünde değerlendirilecektir.
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Fusun Gündem 1 248
Burcu Gündem 0 175
Mehtap Gündem 0 171
Dilara Gündem 0 159
MelodiRüzgar Gündem 0 184
Seren Gündem 0 216
Sibel Gündem 0 201
Gulbahar Gündem 0 221

benzerkonular_benzer_konular

Üst