kayit yenileme gecikirse ne olur ?

Dilara

Bilgili
Kayıt yenileme gecikirse ne olur?
Bu süre içinde kaydını yenilemeyen öğrenciler o yarıyılda derslere giremezler ve bu süre öğrenim süresinden sayılır, öğrencilik statüsü devam eder ancak öğrencilik haklarından yararlanamaz.
 

benzerkonular_benzer_konular

Üst