sagol bitisik mi ayri mi ?

Yasmin

Bilgili
Sağol bitişik mi ayrı mı?
Sağol kelimesi genellikle yanlış da yazılır ve her iki yazım şekli de doğru zannedilir. Ancak sağ ol kelimesinin tek bir doğru yazımı vardır. TDK'ya göre kelimenin doğru yazımı 'sağ ol' şeklinde ayrı olarak yazılmasıdır. Kelimenin 'sağol' ya da 'sağolun' şeklindeki yazımı hatalıdır.
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Reyhan Gündem 0 179
Bengu Gündem 0 202
MelekKehanet Gündem 0 199
Selin Gündem 0 2K
Ayfer Gündem 1 2K
Sirin Gündem 1 368
Sevda Gündem 0 213
Yelda Gündem 0 276

benzerkonular_benzer_konular

Üst