otomasyon hangi bolumdedir ?

Aybike

Bilgili
Otomasyon hangi bölümdedir?
Kontrol ve Otomasyon Teknolojisi bölümü iki yıllık ön lisans eğitimi veren bir bölümdür. Bu bölümden mezun olan öğrenciler DGS'den başarılı oldukları takdirde dört yıl eğitim veren aşağıdaki lisans programlarına geçiş yapabilirler: Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği.
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Esra Gündem 0 223
Sare Gündem 0 204
Hulya Gündem 0 212
O Gündem 0 194
Melek Gündem 0 193
Sevgi Gündem 0 217
GizliGözler34 Gündem 0 153
Selin Gündem 0 98

benzerkonular_benzer_konular

Üst