neden sorusu dolayli tumlec mi ?

Hacer

Bilgili
Neden sorusu dolaylı tümleç mi?
Kükey (1975: 131), -e', '-de', '-den' durum eklerinden birisiyle çekimlenerek, eylemin, işin 'neye, nereye, kime' yöneldiğini; 'nede, nerede, kimde' geçtiğini; 'neden, nereden, kimden' çıktığını gösteren yardımcı öğeye 'dolaylı tümleç ' adını verir.
 

benzerkonular_benzer_konular

Üst