lehtar olurse ne olur ?

Gulizar

Bilgili
Lehtar ölürse ne olur?
TTK. m. 1493/7 uyarınca sigortacıdan edimi istem ve tahsil yetkisi, aksi kararlaştırılmadıkça lehtara aittir. Lehtarın, sigortacıya karşı istem hakkını kazanamaması halinde, bu hak sigorta ettirene, onun da ölmüş olması halinde, mirasçılarına geçer (TTK. m. 1495).
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Sumeyye Gündem 0 158
Perihan Gündem 0 109
GizliGözler34 Gündem 0 94
Yaren Gündem 0 81
Ayfer Gündem 0 109
Goksu Gündem 0 101
Ozlem Gündem 0 63
Cigdem Gündem 0 89

benzerkonular_benzer_konular

Üst