idrar cikisi olmazsa ne olur ?

Cigdem

Bilgili
İdrar çıkışı olmazsa ne olur?
Vücut sağlıklı olarak idrarı dışarı atamadığında toksinler böbrekte birikir ve böbreklere aşırı bir yük biner. Bu duruma idrar yollarını tıkayan prostat, kolon, boyun ve mesane kanserleri neden olur ve böylece böbrek yetmezliği ortaya çıkar.Jun 24, 2020
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Sevgi Gündem 0 178
Guzin Gündem 0 147
Nevin Gündem 0 187
O Gündem 0 181
Elmas Gündem 0 186
Nevin Gündem 0 185
Guzin Gündem 0 182
Pinar Gündem 0 193

benzerkonular_benzer_konular

Üst