ataturk neden latin alfabesine gecilmesini istedi ?

Selin

Bilgili
Atatürk neden Latin alfabesine geçilmesini istedi?
Kısacası, Atatürk hem Türkler arasında yazı birliği sağlamak, hem de zaten Türklerin ürünü olduğunu düşündüğü Etrüsklerin Abecesini almak için Latin Abecesi'ni (kendi deyimiyle "Türk Alfabesi"ni) seçmiştir."Sep 21, 2021
 

benzerkonular_benzer_konular

Üst