reaktif neden olusur ?

Esra

Bilgili
Reaktif neden oluşur?
Reaktif güç, endüktif veya kapasitif yüklerin varlığından kaynaklanır. Endüktif yükler (örneğin, motorlar, transformatörler) reaktif güç tüketirken, kapasitif yükler (örneğin, kondansatörler) reaktif güç sağlarlar. Reaktif güç, gerçek güçle birlikte hesaplanarak toplam güç tüketimini belirler.
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
MaviGöçer Gündem 0 208
Nilufer Gündem 0 213
Sare Gündem 0 193
Hulya Gündem 0 235
O Gündem 0 195
Sevgi Gündem 0 185
Elmas Gündem 0 165
Ayfer Gündem 0 158

benzerkonular_benzer_konular

Üst