osmanlicadan turkceye neden gecildi ?

Yaren

Bilgili
Osmanlıcadan Türkçeye neden geçildi?
Harf devriminin en önemli sebeplerinden biri Arap harflerinin Türkçeye uygun olmadığı düşüncesidir. Osmanlı yazısının düzeltilmesini isteyenlerin başlıca gerekçesi, bu yazının Türkçenin ünlü seslerini ifade etmekte yetersiz kalmasıydı.
 
benzerkonular_benzer_konular benzerkonular_forum benzerkonular_tarih
Leman Gündem 0 227
Asya Gündem 0 200

benzerkonular_benzer_konular

Üst