egosantrik hangi donem ?

Egosantrik hangi dönem?
2-4 yaş Egosantrik (benmerkezci) Dönem dediğimiz, çocukların yavaş yavaş bağımsız olmaya başladıkları bir dönemdir. Bu dönemde” ben” duygusu ve “ben” ifadesi hâkimdir. “Benim oyuncağım, benim yatağım, benim kitabım….” İnatçı, hareketli ve meraklıdır, sürekli etrafı karıştırır.
 

benzerkonular_benzer_konular

Üst